Recensioner för Sennheiser RS 120

Visar 1-10 av totalt 500
Totalbetyg 6
6.0

Användarrecension

danielsaffady, Prisjakt
9 augusti 2013
  • Summering: + Bra ljud både med film och musik. Inget bakgrundsbrus vad jag kan höra. +Riktigt bra räckvidd, testade gå utomhus ca. 20 meter från sändaren, först då började det brusa litegrann med flera träväggar och ett garage i vägen. + Basstationen är snygg + Drivs med vanliga AAA batterier vilket är bra, kan inte uttala mig om batteritiden. - Lurarna är inte jättebekväma, on-ear, efter mindre än 10 minuter ömmar öronen av trycket även om det till en början känns helt ok.
  • Läs hela recensionen
Totalbetyg 6
6.0

Användarrecension

layer, Prisjakt
29 november 2011
  • Summering: nja till gaming va dom sämre en mina koss porta men till musik klart godkänt
  • Läs hela recensionen
Totalbetyg 9
9.0

Användarrecension

mongo, Prisjakt
27 juli 2011
  • Summering: Hade hemma RS120, RS160 och RS180 för utvärdering. Kleer-tekniken i dom dyrare lurarna ger en helt störningsfri överföring, tyvärr har RS180 alldeles för mycket och burkig bas, samma med RS160,men dessa har även en lite vass diskant. Billigaste RS120 har lätt det renaste och tydligaste ljudet med mycket bra mellanregister. FM-överföringen kan brusa lite ibland, men har en överlägsen räckvidd.
  • Läs hela recensionen
Totalbetyg 8
8.0

Användarrecension

bubbenboy, Prisjakt
21 januari 2011
Totalbetyg 3
3.0

Användarrecension

Merdique, Prisjakt
20 december 2010
  • Summering: dom här lurarna är fruktansvärda. förstår inte att såpass många gett så högt omdöme. jag har haft dom här ett par år och blev förvånad över att dom fortfarande säljs och bara hundra kronor billigare än va jag gav för 5 år sen. dom är OTROLIGT känsliga för störningar. t ex kan du sitta i ett läge och få jättemycket brus, men om du rör huvudet bara någon cm åt nåt håll så försvinner det. men det absolut sämsta med dom är den inbyggda kompressoreffekten.
  • Läs hela recensionen
Totalbetyg 8
8.0

Användarrecension

ego_, Prisjakt
19 oktober 2010
  • Summering: Inga störningar och de ger ett bra ljudintryck. Perfekt för tvspel och filmkvällar när man inte vill störa grannarna
  • Läs hela recensionen

--

Conrad
13 maj 2010

Julrim

Conrad
13 maj 2010
  • Slutsats: 5 av 5 Trådlöst inom 150 m räckhåll erbjuder Sennheizer RS 120 musik i alla dess former och teknik som bryter alla normer
  • Läs hela recensionen
Totalbetyg 9
9.0

Användarrecension

kimpa888, Prisjakt
13 oktober 2009
Totalbetyg 7
7.0

Användarrecension

Steneskog, Prisjakt
28 augusti 2009
  • Summering: Det är ett par riktigt sköna lurar att ha på sig och sändningen av ljud är förvånandsvärt bra. Dock är jag lite besviken på den dåliga bassen och att ljudet spricker totalt vid för hög nivå. Jag tycker de oxå släpper ut väldigt mycket ljud så att alla i samma rum kan höra vad jag lyssnar på. Men jag tror att de ändå är värda de 700:- jag la på dem och de passar bra för att se på tv och film med dem. jag ger dem en 7 och det är framförallt för den dåliga bassen.
  • Läs hela recensionen
Nästa sida >>